Anthologies

A Joana Givanel
Barcelone. Edicions L’Amic de les Arts, 2000. 58 p.

Antologia poètica
(Sélection de Marià Manent, Pere Quart, Josep Romeu, Gabriel Ferrater, Albert Manent, Pere Gimferrer). Barcelone. Editions Proa, 1973. Col. Els llibres de l’Óssa Menor, 76. Dessin de Josep Obiols, 149 p. 2a. Edició. Diputació de Barcelona, 1993. Llibres d’Abril, 1. 190 p.

Antologia poètica
(Sélection de Pere Gimferrer). Barcelone. Editions 62 / « la Caixa », 1980. Les millors obres de la literatura catalana, 31. 157 p.

J.V. Foix en els seus millors escrits
(Présentation de Maurici Serrahima). Barcelone. Arimany, 1973. Col. Els dies i els homes, 3. 108 p.

J.V. Foix. An Anthology
(Traduit par Patricia Boehne). Edition bilingue en catalan et en anglais. Boston: Twayne Publishers, 1980.

Poemes
(Dessins de Ricard Pla Boada) Barcelone. Druïda, 1984. 28 p.

Set sonets
(Dessins d’Albert Ràfols Casamada. Note finale de M. Carbonell) Barcelone.
Papers d’Art / Albert Ferrer Editor, 1984. Col. Cobalt. 33 p.

100 pàgines triades per mi, J.V. Foix
Barcelone. Editions La Campana, 1987. 109 p.

Pels carrers assolellats i altres proses
Barcelone. Publications de l’Abbaye de Montserrat / Caixa de Barcelona, 1989.
Col. El Tinter dels clàssics, 18. Dessins de G. Cifré. 24 p.

J.V. Foix. Antologia
(Sélection de Fina Dantí). Barcelone. Editorial Barcanova, 1993. Biblioteca Didàctica de Literatura Catalana, 3. 239 p.

En el dia més clar de l’any
Un livre et un CD avec dix poèmes de Nnoël écrits et récités par J.V. Foix. Editions 62. Barcelone (2000) 91 p. et CD.

Els veïns del meu carrer
Un livre et un CD avec treize poèmes en prose écrits et récités par J.V. Foix. Editions 62. Barcelone (2001) 93 p. et CD.

En ritmes vells i sons arcaics
Un livre avec un CD et vingt-quatre sonnets écrits et récités par J.V.Foix. Fundació J.V. Foix / Edicions 62. Barcelone (2002) 63 p. et CD.

A la terra dels meus
Un livre et un CD avec un essai et douze poèmes en prose écrits et dits par J.V. Foix. Fundació J.V. Foix / Editions 62. Barcelone (2003) 59 p. et CD.

És quan dormo que hi veig clar
Un livre et un CD avec quatorze poèmes en vers écrits et dits par J.V. Foix. Barcelone. Editions 62 et Fundació J.V. Foix, 2004. 77p et CD.

Més enllà dels preceptes
Un livre et un CD avec un recueil de poèmes e prose, sept poèmes de Gertrudis, deux de KRTU. Barcelone. Editions 62 eti Fundació J.V Foix (2006). 59 p. et CD.

Una sola bandera
Un livre et un CD avec treize poèmes de Foix, dont la plupart de Sol, i de dol. Barcelone. Editions 62 et Fundació J.V. Foix (2007). 63 p. et CD.

No pesquis mai amb els ormeigs d’un altre
Un livre et un Cd avec neuf telepoèmes inedites et la prose « El moll d’en Balleu », en plus d’une étude introductoire de Ramon Salvo Torres. Edicions 62 et Fundació J.V. Foix (2009). 157 p. et CD.

Cada poeta és ell
Un livre et un Cd avec dix-neuf poèmes, un appendice de cinq sonnets et un text inedites, plus une étude introductoire et l’édition de Ramon Salvo Torres. Eumogràfic et Fundació J.V. Foix (2009). 149 p. et CD.

Res no és moridor, tot és etern
Un livre et un Cd avec neuf poèmes en vers et huit en prose. Eumogràfic et Fundació J.V. Foix (2012). 69 p. et CD.

Amb versos de vacances
Un livre avec soixante-dix poèmes en vers. Il contient des lettres et des croniques écrites par J. V. Foix à el Port de la Selva. La pluspart des textes sont inédits. Eumogràfic et Fundació J.V. Foix (2013). 163 p. et CD.

Amb mots de ben copsar
Un llvre et un disque multimédia. Il contient dix-sept interviwes répondues par J. V. Foix. Seize, reálisées en différent moyens de communication, sont enregistrées dans le disque. Eumogràfic et Fundació J.V. Foix (2014). 230 p. et CD.