Exposicions

La Factoria de Terrassa
4.11.2021 al 23.01.2022

Vegeu detall
Jordi Tolosa transforma la immaterialitat de les paraules de J. V. Foix dedicades a Salvat-Papasseit amb el material alquímic del ferro.
L’exposició, a càrrec de Fina Duran, Jesús Galdón i Martina Morittu, s’inaugura el 4 de novembre a les 19.00 h a la Factoria Cultural de Terrassa amb l’espectacle «Paraula viva», de Neus Borrell i Mireia de Querol.Lloc: Espai per les arts i les lletres «L’estació és allà». Avinguda Catalunya, 8. Cardedeu.Dia i hora: 16 de gener a les 19 h.

Exposició J. V. Foix, amic de les arts
L’estació és allà… Espai per les arts i les lletres de Cardedeu
16.01.2015

Vegeu detall

Divendres que ve tindrà lloc la inauguració de l’exposició J. V. Foix, amic de les arts i la presentació «Focius, mestre d’artistes» a càrrec d’Enrique Badosa. Així mateix hi haurà l’actuació del mag Xavier Duran.Lloc: Espai per les arts i les lletres «L’estació és allà». Avinguda Catalunya, 8. Cardedeu.

Dia i hora: 16 de gener a les 19 h.

Dau al Set
Ibercaja – Triarte
11.12.2008

Dau al Set

De l’11 de desembre de 2008 i fins a l’11 de gener de 2009 es va inaugurar a Valladolid, produïda per Ibercaja i organitzada per Triarte, l’exposició Dau al Set, en homenatge al grup artístic avantguardista català creat al voltant de la revista del mateix nom, entre els creadors del qual hi havia el poeta Joan Brossa, el filòsof Arnau Puig i els pintors Joan Ponç, Modest Cuixart, Joan-Josep Tharrats i Antoni Tàpies. La Fundació ha col·laborat a fer realitat aquesta exposició.

Del 26 de febrer al 26 d’abril del 2009 i amb motiu del seixantè aniversari de la publicació del primer número de la revista Dau al set, en què va col·laborar J.V. Foix, Triarte, amb el patrocini d’Ibercaja, presenta aquest fenomen social a la Fondation Fran Daurel de Barcelona, situada al Poble Espanyol, a Montjuïc.

swf_icon Exposició Dau al Set

Tanqueu detall

Visualkultur.cat
26.10.2007-7.06.2009

Visualkultur.cat

Visualkultur.cat és un recorregut inèdit per la cultura visual catalana des dels anys seicanta fins avui dia, en el qual afloren un centenar d’obrees que, en format lliure, han sabut combinar el treball d’artistes, escriptors i editors de manera que l’objecte llibre ha passat a ser una autèntica ora d’art.
L’exposició va ser comissariada per Daniel Giralt-Miracle i Vicenç Altaió.

VisualKultur.cat es va presentar, per primera vegada, al Museum für Angewandte Kunst de Frankfurt, amb motiu de la presència de la Cultura Catalana com a invitada d’honor a la Fira Internacional del Llibre de Frankfurt 2007. La mostra ha estat disintgida per l’Associació Catalana de Crítics d’Art amb el premi a la promoció de l’art català.

Frankfurt
L’exposició visualKultur.cat es va presentar per primera vegada al Museum für Angewandte Kunst de Frankfurt, en el marc de la Fira Internacional del Llibre 2007, durant els dies 26 d’octubre de 2007 i fins el 27 de gener de 2008.

Barcelona
visualKultur.cat es va inaugurar l’11 de juny següent a la sala d’exposicions del Foment de les Arts Decoratives (FAD) Foment de les Arts i del Disseny, i es va poder visitar fins al 14 de setembre del 2008..

St. Petersburg, Florida
visualKultur.cat es mostrarà al Salvador Dalí Museum de St. Petersburg, Florida, del 20 de febrer al 7 de juny del 2009.

La Fundació hi participa amb la cessió de l’obra Quatre colors aparien el món, un conjunt de quatre textos de J. V. Foix acompanyats de cinc dibuixos de Joan Miró, a més de diverses fotografies i llibres.

Lloc: Salvador Dalí Museum
1000 Third Street South