Blogs i webs

«Da “Sol, i de dol”… per J. V. Foix» d’Andreu Pérez-Mignorance a Lletres Bàrbares, novembre del 2022.
Cliqueu aquí

«Federico Garcia Lorca: Endreça a Victoria de Foix» d’Andreu Pérez-Mignorance a Lletres Bàrbares, novembre del 2022.
Cliqueu aquí

«El bon Nadal» de J. V. Foix a Tast editorial dins Catorze, desembre del 2021.
Cliqueu aquí

J. V. Foix y el exilio (catalán) de la cultura hispánica, d’Andreu Jaume, a Crónica global, 4 de maig del 2021.
Cliqueu aquí

J. V. Foix a Sarrià!, de Vinyet Panyella, a Quadern de Terramar, 18 d’abril del 2021.
Cliqueu aquí

L’ocult clar de J. V. Foix, de Jordi Valls Pozo, a felix orbe, 19 de desembre del 2020.
Cliqueu aquí

What I didnt’get a chance to say, de Lawrence Venuti, a BLARB: Blog Los Angeles Review of Books, 11 de març del 2020.
Cliqueu aquí

The Catalan Paradox, Part II: Conversation with the translator Mary Ann Newman, entrevistada per Azareen Van der Vliet Oloomi, a Los Angeles Review Books, 28 de març del 2019.
Cliqueu aquí

Lawrence Venuti wins Global Gumanities Translation Prize, de Jon Yates, a Northwestern Edu, 14 de febrer del 2018.
Cliqueu aquí

Ho sap tothom, i és profecia. Els poemes nadalencs de J. V. Foix, de Jordi Cervera, a El blog de Jordi Cervera, 23 de gener del 2018.
Cliqueu aquí

Als estels brollen albades, de Vinyet Panyella, a Quaderns de Terramar, 31 de desembre del 2017.
Cliqueu aquí

Tardes a can Foix, de Narcís Garolera, a Núvol, 3 de febrer del 2016.
Cliqueu aquí

Homenatge a J. V. Foix, de equipo torrese, a 39 y más, 8 d’octubre del 2016.
Cliqueu aquí

Homenatge a J. V. Foix, da Carles Camps, in El rastre d’uns escrits, 10 d’octurbe del 2016.
Cliqueu aquí

J. V. Foix. Del Diari 1918, de Biel Barnils, a Tinta xinesa, 16 de juny del 2016.
Cliqueu aquí

De la relació de J. V. Foix amb els intel·lectuals del seu temps, de Marina Antúnez, a l’Actual, 18 d’abril del 2016.
Cliqueu aquí

Correspondència (1952-1985) da J. V. Foix e Albert Manent è presentato oggi nella Biblioteca di Castellar del Vallès, da Marina Antúnez, all’Actual, 15 d’abril del 2016.
Cliqueu aquí

“Cartes entre Foix i Manent”, de Jordi Cervera al Blog de Jordi Cervera, 15 d’abril del 2016

“Adoro el Res en múltiples imatges” de Arnau Puig a Hänsel i Gretel
Cliqueu aquí