Els dies 18 i 19 de juny, amb motiu de la celebració del dia de l’Alumni de l’IQS, Margarida Trias va fer una ponència per tractar la relació de J. V. Foix i el Sarrià on va néixer, i mostrar la gran activitat intel·lectual, política i artística que hi va dur a terme al llarg del segle xx.
Entre altres, va destacar els vint números de la revista sarrianenca La Cònsola que van sortir entre 1919 i 1920.





