Antologies

A Joana Givanel
Barcelona. Edicions L’Amic de les Arts, 2000. 58 p.

Antologia poètica
(Tria de Marià Manent, Pere Quart, Josep Romeu, Gabriel Ferrater, Albert Manent, Pere Gimferrer). Barcelona. Edicions Proa, 1973. Col. Els llibres de l’Óssa Menor, 76. Dibuix de Josep Obiols, 149 p. 2a. Edició. Diputació de Barcelona, 1993. Llibres d’Abril, 1. 190 p.

Antologia poètica
(A cura de Pere Gimferrer). Barcelona. Edicions 62 / “la Caixa”, 1980. Les millors obres de la literatura catalana, 31. 157 p.

J.V. Foix en els seus millors escrits
(Presentació de Maurici Serrahima). Barcelona: Arimany, 1973. Col. Els dies i els homes, 3. 108 p.

J.V. Foix. An Anthology
(Traduït per Patricia Boehne). Edició bilingüe en català i anglès. Boston: Twayne Publishers, 1980.

Poemes
(Dibuixos de Ricard Pla Boada) Barcelona. Druïda, 1984. 28 p.

Set sonets
(Dibuixos d’Albert Ràfols Casamada. Colofó de M. Carbonell) Barcelona.
Papers d’Art / Albert Ferrer Editor, 1984. Col. Cobalt. 33 p.

100 pàgines triades per mi, J.V. Foix
Barcelona. Edicions La Campana, 1987. 109 p.

Pels carrers assolellats i altres proses
Barcelona. Publicacions de l’Abadia de Montserrat / Caixa de Barcelona, 1989.
Col. El Tinter dels clàssics, 18. Dibuixos de G. Cifré. 24 p.

J.V. Foix. Antologia
(Edició a cura de Fina Dantí). Barcelona. Editorial Barcanova, 1993. Biblioteca Didàctica de Literatura Catalana, 3. 239 p.

En el dia més clar de l’any
Un llibre i un disc compacte amb deu nadales escrites i recitades per J.V. Foix. Edicions 62. Barcelona (2000) 91 p. i CD.

Els veïns del meu carrer
Un llibre i un disc compacte amb tretze poemes en prosa escrits i recitats per J.V. Foix. Edicions 62. Barcelona (2001) 93 p. i CD.

En ritmes vells i sons arcaics
Un llibre i un disc compacte amb vint-i-quatre sonets escrits i recitats per J.V.Foix. Fundació J.V. Foix / Edicions 62. Barcelona (2002) 63 p. i CD.

A la terra dels meus
Un llibre i un disc compacte amb un assaig i dotze poemes en prosa escrits i recitats per J.V. Foix. Fundació J.V. Foix / Edicions 62. Barcelona (2003) 59 p. i CD.

És quan dormo que hi veig clar
Un llibre i un disc compacte amb catorze poemes en vers escrits i recitats per J.V. Foix. Barcelona. Edicions 62 i Fundació J.V. Foix, 2004. 77p i CD.

Més enllà dels preceptes
Un llibre i un disc compacte amb un recull de poemes en prosa, set poemes de Gertrudis, dos de KRTU. Barcelona. Edicions 62 i Fundació J.V Foix (2006). 59 p. i CD.

Una sola bandera
Un llibre i un disc compacte amb tretze poemes de Foix, la majoria del Sol, i del dol. Barcelona. Edicions 62 i Fundació J.V. Foix (2007). 63 p. i CD.

No pesquis mai amb els ormeigs d’un altre
Un llibre i un disc compacte amb nou telepoemes inèdits i la prosa “El moll d’en Balleu”, i un estudi introductori de Ramon Salvo Torres. Edicions 62 i Fundació J.V. Foix (2009). 157 p. i CD.

Cada poeta és ell
Un llibre i un disc compacte amb dinou poemes, un apèndix de cinc sonets i un text inèdits. Estudi introductori i edició a cura de Ramon Salvo Torres. Eumogràfic i Fundació J.V. Foix (2011). 149 p. i CD.

Res no és moridor, tot és etern
Un llibre i un disc compacte amb nou poemes en vers i vuit en prosa. Eumogràfic i Fundació J.V. Foix (2012). 69 p. i CD.

Amb versos de vacances
Un llibre amb setanta poemes en vers. Recull cartes i cròniques escrites al Port de la Selva. La majoria de textos són inèdits. Eumogràfic i Fundació J.V. Foix (2013). 163 p. i CD.

Amb mots de ben copsar
Un llibre i un disc multimèdia. Conté disset entrevistes respostes per J. V. Foix. Setze, fetes en diferents mitjans de comunicació, estan enregistrades al disc. Eumogràfic i Fundació J.V. Foix (2014). 230 p. i CD.